niedziela, 15 lutego 2015

Od Johna C.D Nivana

Spojrzałem z uśmieszkiem na Nivan', przewróciłem oczami i ponownie zacisnąłem palce na jego przyrodzeniu. Chłopak lekko wygiął się w łuk. Zacząłem zsuwać jego bokserki. A jednak było inaczej, zdarłem je z niego. Nivan opadł ponownie na łóżko. Przeniosłem się na jego usta, wpiłem się w nie łapczywie, potem zsunąłem się do obojczyków i przygryzłem lekko. Nivan jęknął, dłoń zsunąłem do jego członka. Przejechałem po nim dłonią kilkakrotnie. Chłopak odchylił głowę do tyłu i przygryzł usta.
- Spokojnie, nikt nas nie obserwuje. - mruknąłem.
Zjechałem do jego podbrzusza i zostawiłem mokrą długą linię aż do jego klatki piersiowej, po chwili zszedłem na dół, jego członek stał jak na baczność. Złapałem go i włożyłem do ust. Jeździłem po nim dłonią, na co Nivan cicho jęczał. W pewnym momencie chłopak doszedł, uśmiechnąłem się szeroko. Wyjąłem jego członka z ust i przełknąłem to co miałem w ustach. Oblizałem wargi, Nivan lekko się podniósł i złapał mnie za włosy.
- Rudy... - mruknął mi do ucha.
Poczułem jak jego dłoń zmierza ku moim bokserkom, poczułem lekkie wypuklenie w bokserkach. Zaśmiałem się. Nivan zsunął ze mnie boskerki. Przewrócił nas tak, że teraz to ja byłem pod nim.
- Obiecałem to będzie... Tym razem ja Cię przelece. - mruknął i wpił się w moje usta i powoli zsuwał się w dół.

Nivan? XDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz