niedziela, 15 lutego 2015

Od Nivana C.D Johna

Byłem już na stawianiu rury i wszedł wtedy John. Postawił chipsy, colę, paluszki i Whisky na stole. Podszedł do mnie, złapał mnie za podbródek i pocałował namiętnie. Wziął torbę i poszedł do łazienki. Skończyłem już rozstawiać rurę, więc wskoczyłem na nią, aby zobaczyć, czy wytrzyma. Zacząłem się na niej kręcić i gibać.
- Myślałem, że to ja mam Ci dać pokaz...- usłyszałem John'a.
- Ja tu dbam o twoje bezpieczeństwo!- fuknąłem zeskakując z rury.
- No dobrze, dobrze...- podszedł do mnie i pchnął mnie na kanapę. Na dworze było już ciemno, John zgasił światło i zapalił jakąś czerwoną lampkę. Po kilku minutach grała już muzyka, a on okręcał się na rurze. Co jakiś czas do mnie podchodził i kazał ściągać kolejne części ubioru, aż został w bokserkach. Ruszał tą dupą na lewo i prawo.
- Kusisz!- zacząłem się śmiać, a on usiadł na mnie okrakiem.
- Kuszę...- poruszył biodrami i obdarował mnie zmysłowym pocałunkiem. Ocierał się o mnie coraz agresywniej i częściej. Po pół godzinie znalazłem się pod nim. Powoli mnie rozbierał i całował każdy nowo odkryty skrawek ciała. Czułem jego rozgrzane usta, które błądziły po mojej skórze, a długie palce mnie łaskoczą. Pozbył się już mojej koszulki, a kiedy przywarł do mnie czułem coraz większe podniecenie. Wsunąłem dłoń pod jego bokserki i złapałem go za pośladek na co zajęczał mi do ucha. Pocałowałem go i wkradłem się językiem do jego ust. Zaczął zsuwać mi spodnie. Odsunął się ode mnie i prawie je ze mnie zerwał. Jak szalony zaczął dobierać się do moich gaci.
- Spokojnie...- wysapałem i odchyliłem głowę, bo John zaczął zaciskać palce na moim przyrodzeniu.

John? Na szybko xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz