niedziela, 1 lutego 2015

Od Seth'a CD Nelcy

-Przypominam sobie.-oznajmiłem z uśmiechem.-Miałem kumpla barmana, kiedyś nauczył mnie robienia paru drinków. Ale to zapewne nic w porównaniu z tym, co znasz Ty, przecież jesteś barmanką.
-Ale i tak nie wiem wszstkiego.-stwierdziła z uśmiechem.
-Ale na pewno wiesz więcej niż ja.-zaśmiałem się.
-Co powiesz na jakiegoś shota?-spytała z niewinnym uśmiechem i nie czekając na mą odpowiedź wzięła dwa małe kieliszki, wlała do obu 1/4 objętości kieliszka syropu czekoladowego, 1/2 likieru miętowego i 1/4 mleka skondensowanego. Powstały dwa nieźle wyglądające shoty. Wzięła swój kieliszek.
-After eight.-podzieliła się ze mną nazwą drinka. Sięgnąłem po mój kieliszek i wychyliłem go.
-Świetny, ale...
-Ale?
-Spijesz mnie tu i co? Jeszcze nie trafię do domu.-zaśmiałem się.
-Zawsze mógłbyś przenocować tutaj.-zaoferowała się, a na jej twarzy pojawił się nikły uśmiech.
-Oj, chciałabyś.-zaśmiałem się kręcąc głową.
-Chciałabym.-potwierdziła, a jej uśmiech stał się wyraźniejszy.
-Niestety, ale muszę iść do siebie.-powiedziałem.
-Oo... Szkoda...-mruknęła i poprowadziła mnie do drzwi.
-Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy.-przyznałem.-Ale u mnie i ja zapewniam... Atrakcje.-zaoferowałem i zaśmiałem się.
Nelcy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz