czwartek, 29 stycznia 2015

Od Nelcy C.D Miriam

Uśmiechnęłam się do niej promiennie.
-Wezmę polecone przez Ciebie. - Ruszyłam za nią, mijając kolejne półki z książkami.
Na szczęście podane przez nią książki stały nisko.  Podała mi je a ja znowu obejrzałam okładkę.
-Podobają mi się. - Spojrzałam na dziewczynę. - Biorę!
Ruszyłyśmy do biurka przed którym siedziała wcześniej.
-Masz kartę? - Usiadła i spojrzała na mnie.
-Niestety nie.
-Spokojnie. Zrobimy Ci ją zaraz.
Zaczęła szukać czegoś w szufladzie, aż na blat rzuciła kawałek plastiku.
-Imię i nazwisko. - Spojrzała i zaczęła mówić jak te wszystkie kobiety w biurach. Westchnęłam.
-Nelcy Swear.
Tak potoczyła się reszta podawania podstawowych informacji o mnie. Po czym mogła spokojnie wypożyczyć mi książki. Obróciłam w dłoni plastikową kartę i wsadziłam ją do kieszeni.
-Znasz moje imię ale ja nie znam Twojego.
-Miriam.

Miriam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz