środa, 28 stycznia 2015

Od Nelcy C.D Setha

Trochę mnie zaskoczyła jego odpowiedź. "Bezpośredni Pan policjant" podsumowałam godz szybko w myślach. Odpowiedziałam mu takim samym uśmiechem.
-Pewnie tego byś chciał. - Skwitowałam zalotnie. Nie czekając na jego odpowiedź dokończyłam swoją. - Jeśli zasłużysz to Cię zaproszę.
Seth nie spodziewał się takiej odpowiedzi. Lecz nie dał za bardzo po sobie tego poznać.
-Skoro wiesz coś o mnie. To może powiesz ni coś o sobie? - Znowu ten jego ton. Poczułam jak się uśmiecham i robiął mi się dołeczki.
Odstawiłam delikatnie filiżankę na stolik. Uniosłam dłoń na wysokość swojej klatki piersiowej. Chłopak nie wiedział za bardzo o co mi chodzi wtedy to wokół mojej dłoni zaczęła krążyć woda tworząc przeróżne kształty.
-Jedni wolą ogień, inni bawią się wodą.

Seth C:? Wybacz, że krótkie ale brak weny :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz