czwartek, 29 stycznia 2015

Od Nelcy C.D Setha

Uśmiechnęłam się porozumiewawczo. Kątem oka widziałam, że na zewnątrz robi się późne popołudnie. Spojrzałam na niego z błyskiem w oku.
-Pijesz? - Wypaliłam  znienacka.
-Słucham?
-Pijesz? Alkohol, a raczej drinki. - Podniosłam się i podeszłam do barku który stał obok kanapy po stronie chłopaka. Otworzyłam go i światło dzienne ujrzała niemała kolekcja przeróżnych trunków. Seth gwizdnął na ich widok.
-Piłeś kiedyś Red Royal? - Zaczęłam przeglądać zawartość.
-Chyba nie. - Odparł niepewnie.
-To dobrze. - Uśmiechnęłam się. - Chcesz się nauczyć?
-W sumie mogę.
Złapałam butelkę z Whisky  i ruszyłam do kuchni. Tam postawiłam butelkę na stole. Wyjęłam dwa kieliszki. Z lodówki wyjęłam amaretto. Szybko objaśniłam co to jest.
Whisky zalałam 3/4 kieliszka a resztę zapełniłam amaretto. Podałam mężczyźnie jeden drink a sobie wzięłam drugiego.
-Za spotkanie. - Uśmiechnęliśmy się i wypiliśmy. Trunek był wyjątkowo mocny.
-Smakował? - Zapytałam. - Chcesz to bez problemu mogę nauczyć Cię czegoś bardziej wyszukanego. Hmm... Może Gin Fizz albo Gin Daisy? - Zachichotałam widząc zdziwienie na jego twarzy gdy mówiłam te nazwy.
-Muszą być tak skomplikowane?
-Są łatwiejsze lecz o wiele głupsze.
-Na przykład?
-Słony Pies.
Oboje zaczęliśmy się śmiać.

Seth?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz