czwartek, 22 stycznia 2015

Od Yvonne CD Oskara

Wyłożyłam ciastka na talerz, a na drugi nałożyłam parę kawałków wcześniej zrobionego przeze mnie placka. Zrobiłam kawę w kafetierze, uszykowałam wysokie szklanki, spieniacz do mleka, mleko, wzornik i kakao Wlałam podgrzane mleko do szklanek, spieniłam je i cienką strużką zaczęłam wlewać kawę. Na koniec przyłożyłam wzornik (akurat słoneczko C: ) i posypałam przez niego kakao. Zaniosłam kawy i postawiłam je na szklanym stoliku w 'strefie oczekiwania'. Hmmm, chyba można to tak nazwać. Zawróciłam na zaplecze po cukier, łyżeczki, talerzyki i słodkości. Jakoś udało mi się to zmieścić na tacy. Postawiłam to przed chłopakiem i uśmiechnęłam się.
-Częstuj się.-zachęciłam.-Tak w ogóle, to jestem Yvonne.
-Oskar.-odparł i uśmiechnął się lekko.
-No, bierz.-ponownie zachęciłam chłopaka, ale ten patrzył się na mnie nieprzerwanie.
-Co? Coś ze mną nie tak?-Spytałam lekko marszcząc brwi.
Oskar? C: Brak weny D:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz