wtorek, 20 stycznia 2015

Od Johna C.D Nivana

Spojrzałem na chłopaka. Uśmiechnąłem się do niego.
- Też Cię kocham. - wyszeptałem.
Wpiłem sie w jego usta, Nivan odwzajemnił pocałunek. Kiedy się oderwaliśmy od siebie, usiedliśmy na ławce. Znaczy się... Ja usiadłem a Nivan mnie okraczył. Położyłem ręce na jego plecach. Chłopak wpił się w moje usta.
- Idziemy...do...Ciebie? - spytałem między przerwami w pocałunkach.
Przestaliśmy się całować. Wstałem z ławki i zrzuciłem go z siebie. Jednak chłopak wskoczył mi na plecy. Złapałem go za tyłek i zacząłem biec do jego domu, mówił jak tam dobiegnę na skróty.
*
Dobiegłem na miejsce. Zrzuciłem go ze swoich pleców. Weszliśmy do środka...
Kiedy byliśmy już w jego domu, zdjąłem buty i podbiegłem do kanapy. Usiadłem wygodnie, a po chwili podszedł do mnie Nivan.

Nivan?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz