niedziela, 18 stycznia 2015

Od John'a, CD Nivan'a

Stałem w bezruchu. Nie wiedziałem co mówić, czas stanął w miejcu. Tylko ja i on... Tylko my. Spojrzałem na Nivan'a. Objąłem go w pasie i lekko przycisnąłem do siebie. Swoją głowę oparłem o jego. Staliśmy w kompletnej ciszy. Chciałem coś powiedzieć, ale nie mogłem coś mi nie pozwalało. Jednak ta bariera musi być wreszcie zniszczona... Odsunąłem od siebie Nivan'a. Patrzyłem w jego oczy, a po chwili powiedziałem te dwa jakże proste, a dużo znaczące słowa "Kocham Cię". Powiedziałem to... Nivan na mnie patrzył jeszcze przez chwile, a jego szklane oczy momentalnie stały się jak dwa rubiny. Ująłem jego twarz w dłoniach i wpiłem się w jego usta. Chłopak odwzajemnił pocałunek. Złapałem go za tyłek i podrzuciłem do góry. Nogami oplótł mnie w pasie. Chłopak zaczął mnie całować, odwzajemniałem każdy pocałunek i szedłem w stronę sypialni.
Kiedy tam dotarłem, chciałem rzucić go na łóżko, ale ten nie chciał i razem z nim wylądowałem na łóżku. Uśmiechał się głupkowato a ja odwzajemniłem gest.

Nivan?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz