wtorek, 13 stycznia 2015

Od Nivana C.D Johna


Zaczesałem jedną ręką włosy do tyłu, ale zaraz znów spadły mi na jedno oko. Ciągle na niego patrzyłem. Nagle zbliżyłem się do niego, a on wyglądał na zaciekawionego, ale mina mu zrzedła kiedy po prostu sięgnąłem po drinka, który stał za nim. Wziąłem łyk.
- Co rudy?
- Nic...- burknął.
- Myślałeś, że od razu się z tobą przeliżę?-  zaśmiałem się. John zrobił się czerwony jak jego kosmyki. Prychnął i odwrócił głowę. Ścisnąłem jego kolano, a on na mnie spojrzał. Pokiwałem palcem, żeby się do mnie zbliżył. Kiedy zbliżył do mnie głowę, położyłem dłoń na jego potylicy i wpiłem się w jego usta. Chłopak miał ślinotok, po prostu z jego ust płynęło i płynęło. Zajęczał mi w usta, a ja dalej brutalnie go całowałem. Wplotłem palce w jego czerwone włosy i zacząłem je lekko ciągnąć, a John usiadł na mnie okrakiem. Zarzucił dłonie na moje ramiona.- Kupię chyba rurę do domu...- wyszeptałem między pocałunkami.
- Z chęcią będę przychodził...- wyjęczał. Wsadziłem rękę pod jego koszulkę i zacząłem gładzić jego brzuch.- Szybki jesteś kolego...
- Nie będę się lenił, skoro mam Cię na wyciągnięcie ręki...- odsunąłem się od niego. Chłopak był prawie cały w ślinie. Wytarłem rękawem jego usta i brodę.- Ile ty tak właściwie masz lat?
- 19... a ty?
- 21... taki emeryt, a ty się z nim liżesz...- zaśmiałem się.
- Wiek nie jest ważny...- zbliżył się do mnie i niby przypadkowo otarł się swoim kroczem o moje. Delikatnie oblizał wargi.
- Ciekawe, ledwo się znamy, a ty już mnie chcesz do łóżka zaciągnąć.
- Skąd ten pomysł.- ocierał się agresywniej.
- No nie wiem!- prychnąłem.- Rudy!
- Tak czarnuszku?
- Ciekawy jesteś...- delikatnie się do niego zbliżyłem i polizałem jego szyję.- Z chęcią poznam Cię lepiej...- wyszeptałem przyciskając usta do jego szyi.

John?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz