wtorek, 20 stycznia 2015

Od Nivana C.D Johna

Wydąłem policzki.
- E k*rwa Miss Mokrego Podkoszulka, ile ty do cholery jasnej ważysz?- chłopak był na serio ciężki.
- Mało...
- Mało to ja ważę, klocu.
- Nie pozwalaj se...
- Klocu...- John coraz bardziej ocierał się o moje krocze.- Ruda Miss Mokrego Podkoszulka, a dodatkowo facet i do tege pedał...- zarechotałem.
- Idiota...- zassał się na mojej szyi. Zaczął masować opuszkami palców moją klatkę piersiową.
- Rudy, ty weż mi nie podskakuj!
- Bo co? Zaśpiewasz mi coś?- zarechotał mi w szyję. Położyłem dłoń na jego potylicy. Zacząłem ściągać z niego koszulkę, a kiedy to zrobiłem patrzyłem na jego plecy i błądziłem po nich rękami. Odgarnąłem z nich jego czerwone włosy i oglądałem długie, opięte skórą, cudne plecy.

John?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz