wtorek, 20 stycznia 2015

Od Nivana C.D Johna

Usiadłem na nim okrakiem i delikatnie poruszyłem biodrami. Ująłem jego twarz w dłoniach i delikatnie go pocałowałem, a on objął mnie w pasie. Ruszałem biodrami coraz agresywniej.  Nagle John zajęczał mi w usta.
- John...
- Tak?
- Dziś ja zrobię Ci dobrze...- wyszeptałem, a on się uśmiechnął. Zszedłem z niego i uklęknąłem przed nim. Powoli rozpiąłem jego spodnie i delikatnie je zsunąłem, a następnie to samo poczyniłem z bokserkami. Wróciłem do jego ust i wpiłem się w nie agresywnie. Zacząłem bawić się jego dolną partią, a kiedy był już nabrzmiały wziąłem go do ust. Lizałem, ssałem, lekko gryzłem itp.
- K*rwa...
- Hmm?
- Jakie ty masz... głębokie gardło!- zajęczał i wplótł palce w moje włosy. Odchylił głowę do tyłu i zaczął ruszać biodrami dopasowując się rytmem z moimi ustami.- Ja pierdole, Nivan!- mruczał pod nosem. Nagle wyprężył się i spuścił się we mnie. Odsunąłem się i przełknąłem to, a potem z wystawionym językiem zbliżyłem do twarz do jego twarzy i oparłem swoje czoło o jego...

John?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz